carticonA kosár üres

Szállítási Feltételek

 

1. SMS-szerviz

A csomag feladásakor a címzettet tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra fog kerülni. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, és a címzetteknek fenntartott GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett felteheti kérdéseit a kiszállítással kapcsolatban.

 

2. A Futárszolgálat Vevőszolgálata

A GLS Hungary a székhelyén Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-19 óráig működik és a csomagszámok alapján felvilágosítást ad (IOD), a csomagokról, kérésre a Megbízónak POD-t küld, valamint a csomagszállítással kapcsolatos esetleges reklamációkat kezeli.

A Vevőszolgálat elérhető:

a 36 29 88 66 70 telefonon

a 36 29 88 66 10 telefaxon

az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címeken.

A csomagok kézbesítési információja (státusza) a csomagfelvételt követő munkanaptól kezdődően a www.gls-hungary.com honlapon a csomagkeresési menüben a csomagszám alapján lehívható.

A GLS Hungary a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik.

A 36 1 802-02-65 telefonszámon a címzettek részére csomagszám alapján ad felvilágosítást a csomagokról.

 

3. Szállítási és csomagolási díjak

1-3      palack bor csomagolásának és kiszállításának díja: 1900 Ft,-

4-12    palack bor csomagolásának és kiszállításának díja: 2800 Ft,-

50.000 Ft,- feletti rendelés esetén a kiszállítás díjmentes

 

Az árak csomagonként értendőek és tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót.

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés